دلـــع حــــاسبات
دلـــع حــــاسبات
دلـــع حــــاسبات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدي ده خاص بطلبة حاسبات ومعلومات جامعة المنوفية بشبين الكوم وده هيبقي عليه كل حاجة خاصة بالدراسة في الكلية دي وخاصة الفرقة الاولي

semsemالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

قصه مؤثره جدا

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
braveheart
عضو ملكــــــى
عضو ملكــــــى
braveheart

انثى

قصه مؤثره جدا Empty
مُساهمةموضوع: قصه مؤثره جدا   قصه مؤثره جدا Icon_minitimeالثلاثاء 3 مارس 2009 - 22:58

لازم تقرؤوها للاخر عشان تفهموها
يا جماعة انا اليوم جيبالكو موضوع اثر فيييا انا شخصياااا

الموضوع ان كان فى واحدة اسمها سعاد اتجوزت واحد اسمة رياض وكان غنى جداااا ولدية شركة استراد وتصدير وبطابع الحال كان كثثثثير السفر
المهم كانت سعاد<الى هى مراتة>عندها 5بنات وكانت حزينة لانها لمممم تتمكن من ان تنجب لة الطفل الذى يامل و يحمل اسمة <طبعا يا جماعة دة لانة متعصب جدااااا وعايز الولد الى يحمل اسمة > جههههههههههههههل المهم كانت سعاد حامل فى الشهر ال6 وكان موعد الولادة قرب اذ برياض زوجها بيقولها انة مسافر لانة حصل مشاكل فى الشغل ومش هيحضر الولادة بس عليها انها تقولة البيبي ولد ولا بنت ولو بنت هيطلقها و بناتة مش هيعرفهم و هيتجوز غيرها وسافر رياض و مراتة خايفة من اليوم المشؤوم

الى ان جاء الموعد والى حصل ان البيبي كان بنت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تعمل اية مش عرفة تتصرف فكرت كتتتتتتتتتتتتتييييييييييير لقت انها تقتل البنت وتشترى راحتها و راحت بناتها بموتها

وبالفعل روحت البيت وجوزها رياض اتصل بيها وقالهااااااا ها اية الخبار ولد ولا بنت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قالتلة ولد لاكن مات قالها مش مشكلة ان شاء اللة ربنا يعوضنا بس المهم انها مش بنت

وراحت الام الشديدة فى الحديقة المنزل ودفنت البنت حيةةةةةةةةةةةةة< موتتها>

وبعد كدة جوزها وصل من السفر و قعد مع بناتة اتعشى وطلع نام< ميعرفش بالموصيبة الى مراتة عملتها > وهما نيمين الام سمعت صوت طفل بيبكى بس قالت انا اكيد بتوهم ودة مش حقيقة بس الصوت كان بزيييييييييد ويزيييييييييد الم نزلت عند بناتها وفتحت عليهم الباب لقتهم نيمين طلعت نامت وقالت بتوهممممممممم

وتانى يوم الصبح الام كاعادة فطرت زوجها وودت البنات المدرسة ورجعت على البيت تحضر الاكل لاولادها للغداء

بس

بس

بس سمعت الصوت البكاء تانى خرجت من البيت وراحت تتتبع مصدر الصوت لقتة من المكان الى ادفنت فية البيبي

قعدت تحفففر تحفففر وفجاءة لقت بنتها هى الى بتعيط

البيبي لسة عايش خدتها فى حضنها وقعدت تبكككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك ككى

وتقولها سمحيننننننننىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

وبعدين شربتها لبن وحطتها مكانها تانى وكان كل مرة تيجى تشرب بنتها وتاكلها وتنيمها

واستمر الحال كما هو عليييييييييية

الى ان جاء اليوم

الام سمعت البيى يبكى بشدة جريت على الحديقة وشالت البيبى و بتحاول تشربة لبن

بس

بس

بس مش عيزة تاخد وتشرب اللبن وفجاةةةةةة

البيبى اتكلم وقالت البيبي<ماما انا زهقت من اللبن دة انا عيزة حليب السعودية<نيدو>>

اية رايكو مش حليب نيدو احلىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
Damaged
Excellent Member
Excellent Member
Damaged

انثى

قصه مؤثره جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصه مؤثره جدا   قصه مؤثره جدا Icon_minitimeالثلاثاء 3 مارس 2009 - 23:06

حلوة اوي بس على فكرة جهينة احسن مع اني مبشربش لبن من اساسه Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
deadlove
Active Member
Active Member
deadlove

انثى
المزاج : tmam

قصه مؤثره جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصه مؤثره جدا   قصه مؤثره جدا Icon_minitimeالثلاثاء 3 مارس 2009 - 23:14

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه حلوه اووووووى يا بشمهندسه

شكل المنتدى بعد كده هيبقى للافتكاسات بس
braveheart
عضو ملكــــــى
عضو ملكــــــى
braveheart

انثى

قصه مؤثره جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصه مؤثره جدا   قصه مؤثره جدا Icon_minitimeالأربعاء 4 مارس 2009 - 1:05

شكرا يا باشمهندسات يا قمرات على ردودكم الحلوه ديه
tarek_pop
عضو مبدع
عضو مبدع
tarek_pop

ذكر

قصه مؤثره جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصه مؤثره جدا   قصه مؤثره جدا Icon_minitimeالأربعاء 4 مارس 2009 - 13:51

قديمة علي الاخر كنت سامعها من 5 سنين
بس مش مشكلة شكرا علي الموضوع

و بلقاش حكاية المقالب دي

يا ريت ما اكنش زعلت حد معايا بالكلام اللي انا قلته

بس هيا قصة حلوة علي العموم
braveheart
عضو ملكــــــى
عضو ملكــــــى
braveheart

انثى

قصه مؤثره جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصه مؤثره جدا   قصه مؤثره جدا Icon_minitimeالأربعاء 4 مارس 2009 - 22:03

هشكرا على ردودكم .
يا باشمهندس طارق هيه ممكن تكون قديمه بالنسبالك بس بالنسبه لغيرك جديده وعلى فكره انا لسه عارفاها قريب وعلى فكره انا مزعلتش بس انا بس حبيت اقللك ان بس مش كل الناس عارفينها انا وحده من الناس اللي اول مره اعرفها .

وبالنسبه لموضوع المقالب انا اخدت منه كتير مره في موبينيل ليها احسن طغطيه وفي قصه تانيه شبيهه فقلت اجرب مره من نفسي هههههههههههههههه.

وشكرا تاني على الرد
tarek_pop
عضو مبدع
عضو مبدع
tarek_pop

ذكر

قصه مؤثره جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصه مؤثره جدا   قصه مؤثره جدا Icon_minitimeالسبت 7 مارس 2009 - 20:24

مش مشكلة يا بشمهندسة بس انا هاوريكم شوية مقالب هاخليكم تحبو المندي من كتر المقالب بس مش دلوقتي لاني مشغول اليومين دول علي الاخر يدوب اجي افتح اشوف المواضيع و ارد عليها واقفل

بس وعد مني انكم تشوفو حجات حلوة مني في المنتدي بتاع حاسبات
braveheart
عضو ملكــــــى
عضو ملكــــــى
braveheart

انثى

قصه مؤثره جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصه مؤثره جدا   قصه مؤثره جدا Icon_minitimeالسبت 7 مارس 2009 - 20:32

ميرسي على الرد وميستانيين منك المقالب ديه بس بلاش كتير منها لان انا بكون خلاص اندمجت مع القصه وفي الاخر اكتشف انه مقلب ويعدين عايزين نعد نذاكر انت كده لما تنزل الحجات ديه مش حنذاكر وحنعد نقراها .

وربنا يوفقك في الحجات اللي شعلاك وتخلصها
reallove
عضو مبدع
عضو مبدع
reallove

انثى
العمل/الترفيه : بيقولوا مشروع مهندس برمجه
المزاج : مبسووووووووطه اخر حاجه

قصه مؤثره جدا Empty
مُساهمةموضوع: قصه مؤثره جدا   قصه مؤثره جدا Icon_minitimeالأحد 8 مارس 2009 - 22:34

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
قصه حلوه جداااااااا يابشمهندسه
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

قصه مؤثره جدا
صفحة 1 من اصل 1