دلـــع حــــاسبات


المنتدي ده خاص بطلبة حاسبات ومعلومات جامعة المنوفية بشبين الكوم وده هيبقي عليه كل حاجة خاصة بالدراسة في الكلية دي وخاصة الفرقة الاولي
 
semsemالرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 بصراحة اللي حصل دة مايصحش

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
eng.lolo
Active Member
Active Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 176
العمر : 27
العمل/الترفيه : مهندسة برمجة
المزاج : تقدر تقول بحب كل حاجة ماعدا الكمبيوتر
تاريخ التسجيل : 27/02/2009

مُساهمةموضوع: بصراحة اللي حصل دة مايصحش   الثلاثاء 7 أبريل 2009 - 17:28

ماينفعشي اللي حصل دة يابشمهندسين في محاضرة الالجوريزم لان بصراحة الدكتور محترم جدا واد بابانا فعيب اوي الي حصل ماينفعش الدكتور يبقي واقف في المحاضرة ونسيبة ونمشي حتي من غير ما نستاذن
ياريت يابشمهندسين الموقف دة مايتكررش تاني ونسيب الحاجات دي لحد غيرنا مش لينا لان اللي يعمل الحاجات دي يبقي اي حد بس من برا حااسبات لان المفروض كل اللي داخلين حاسبات ناس محترمة جدا وطبعا انتو كلكو ناس محترمة وانا واثقة من كدا وواثقة ان دي غلطة ومش هتكرر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
lovely& lolo
Active Member
Active Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 118
العمر : 27
العمل/الترفيه : بحب الرسم
تاريخ التسجيل : 02/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: بصراحة اللي حصل دة مايصحش   الثلاثاء 7 أبريل 2009 - 18:31

عندك حق يابشمهندسة فى اللى اقولتية بس الكلام دة بيكون فى المحاضرات اللى بنفهم منها ولااية
والمفروض بردة ان اى حد يخرج من المحاضرة يستأذن من الدكتور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Rody
Excellent Member
Excellent Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 270
العمر : 28
الموقع : In a new world
العمل/الترفيه : eng movies& laughing but not now
المزاج : thanks allah 4 any thing
تاريخ التسجيل : 04/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: بصراحة اللي حصل دة مايصحش   الثلاثاء 7 أبريل 2009 - 18:45

انا مكنتش موجوده ولا اعرف اللي حصل
بس عرفت ان الدكتور نشنا غياب يلا ربنا يسامحه
ايه يا لولو يا حبيبتي كل حاجه حاسبات حاسبات ليه كده
يعني اللي بره حاسبات مبيعرفوش يحترمو حد ولا ايه
ولا احنا غير كل الناس ليه علي طول شايفين نفسكم ف حته ارقي
من غيرنا وياريت تغيرو الطريقه دي
وعلي راي المثل انا مش معاكي انا معاهم ههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
بصراحة اللي حصل دة مايصحش
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
دلـــع حــــاسبات :: ¨°o.O ( أقسام فرق الحاسبات ) O.o°" :: `~'¤!||!¤'~`(( منتدى الفرقة الأولى ))`~'¤!||!¤'~`-
انتقل الى: