دلـــع حــــاسبات


المنتدي ده خاص بطلبة حاسبات ومعلومات جامعة المنوفية بشبين الكوم وده هيبقي عليه كل حاجة خاصة بالدراسة في الكلية دي وخاصة الفرقة الاولي
 
semsemالرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 شباب سحرهم جو الكليه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
forever
Active Member
Active Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 212
المزاج : يعنى شغال
تاريخ التسجيل : 09/02/2009

مُساهمةموضوع: شباب سحرهم جو الكليه   الثلاثاء 10 فبراير 2009 - 18:20

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

طبعا قبل ما اتكلم فى الموضوع كلكم عرفينه وفهمينه وعلى رأى المثل ( الجواب باين من عنوانه )

احنا الشباب الى سحرهم جو الكليه . كنا فى الثانويه مفيش ولد يستجرى يكلم بنت او بنت تستجرى تكلم ولد حتى ولو فى حدود الادب وده لاننا كنا بننكسف من بعض .

لكن اول ما دخلنا الكليه حسينا ان الموضوع سلطه كل بنت مع ولد وبيتكلمو كلام فاضى يا ريته كلام فى حدود العلم .

اول ما دخلنا الكليه بقى اكل البيت مش حلو لكن اكل المطاعم ياااااااااااااااااااااه جميل اوى شيك ولذيذ وكله عك فى عك .

اول ما دخلنا الكليه بقى لبسنا اوووووووووف مش عصرى ومش شيك ومينسبناش لانه لبس محترم لكن اللبس الى يناسبنا هو لبس البناطيل والباضيهات الضيقه .


اول ما دخلنا الكليه لازم كل واحد وواحده تمشى الهاند فرى معاها وقاعده تسمع اغانى لان ده بيديهم شياكه واناقه ويسلام لما يبقى لونها ماشى مع لون الطقم تبقى تحفه .

اول ما دخلنا الكليه بقى الميكروباص اووووووووف خنيق وزحمه ومينسبناش كطلبه لكن التاكسى جميل ومريح وياسلام لما نضغط على بابا انه يجبلنا عربيه عشان نبقى عيال كوووووووووووول.

اول ما دخلنا الكليه بقى معظم كلمنا بالانجليزى لانه بيخلى كلمنا شيك اوى ويحسسنا اننا عصريين لكن العربى لا ( يا شباب النبى العربى وكل الرسل والانبياء).

وحاجات غيرها كتير بجد احنا اتغيرنا بس يا خساره اتغيرنا للاوحش مش للاحسن ياريت نعدل من نفسنا شويه وبجد انا اسفه ومحدش يزعل من كلامى بس دى وجهة نظرى واكيد وجهة نظركم كلكم .

بجد نفسى كل واحد فيكم يقول هل الكلام ده ينطبق عليه ولا لا ؟ ويا ترى هو راضى عت التغير ده ولا لا ؟ بس بصراحه .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eslam elkoptan
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 264
العمر : 26
العمل/الترفيه : بحب الجيتار وبكتب شعر
المزاج : زي الفل
تاريخ التسجيل : 11/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: شباب سحرهم جو الكليه   الثلاثاء 10 فبراير 2009 - 19:35

علي فكرة عندك حق
بس كل واحد يختلف حسب كل مكان
انا عيشت في القاهرة تقريبا حياتي كلها
كون اني اكلم بنت دي حاجه عادية
بس في ناس مكنتش بتعمل كده
واللي معملش بيجرب
هي دي الحكاية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://dala37asebat.ahlamontada.net
reallove
عضو مبدع
عضو مبدع
avatar

انثى
عدد الرسائل : 466
العمر : 26
العمل/الترفيه : بيقولوا مشروع مهندس برمجه
المزاج : مبسووووووووطه اخر حاجه
تاريخ التسجيل : 29/01/2009

مُساهمةموضوع: شباب سحرهم جو الكليه   الثلاثاء 10 فبراير 2009 - 19:52

الموضوع هاااااااااااااااااااااااااااااااايل يابشمهندسه
وبجد فعلا كتير منا اتغير لما اتنقل من الثانويه للكليه بس مش كل الناس كده
في ناس اتغيرت بس لسه متمسكه بعادتها وتقاليدها والقيم اللي تربنا عليها
وفعلا في حاجات من اللي انتي دكرتيها منطبقه عليا
ومش معني اننا بندكر كلمات انجليزي في تصرفتنا اننا نسينا اننا عربين
بس احنا بنحاول اننا نبقي لبقين لان اي شركه بتشغل اول حاجه بتبص ليها اللباقه ويعرف انجليزي ولا لا
وبهنيكي مره تانيه علي موضوعك lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
forever
Active Member
Active Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 212
المزاج : يعنى شغال
تاريخ التسجيل : 09/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: شباب سحرهم جو الكليه   الثلاثاء 10 فبراير 2009 - 21:50

شكرا لمرورك يا باشمهندس اسلام انت والباشمهندسه real love
بس احب اقولك يا باشمهندس ان العادات والتقاليد الصحيحه مش بتختلف من مكان لمكان لان جدى وجدك كانو زى بعض وانا مش بعارض انك تكلم بنت ولكن بعارض المواضيع الى بتتكلمو فيها وعدم وضع حدود للكلام ده وهو ده الى انا طلباه ان يكون فى حدود فى الكلام مش اكتر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
منار محمود
Starting Member
Starting Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 7
العمر : 26
العمل/الترفيه : البرمجة وقراءة كتب في مجالات مختلفة
المزاج : مش حلو خالص
تاريخ التسجيل : 22/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: شباب سحرهم جو الكليه   الخميس 26 فبراير 2009 - 19:15

والله من الطبيعي إن إي إنسان طبيعي يتغير إذا تغيرت كل الظروف إلي حوليه تغير المكان إلي بيدرس فيه وتغير صحابه وتغير المواد الدراسية ده شيئ كافي إنه يغير أى إنسان

حكاية إنه يتغير للاحسن أو للاوحش ده حاجه خاصة بيه إحنا مش في كلية أداب ولا تجارة ولا حقوق عشان نبص ع الناس ده لابسه ايه وده حاطط الhand free ولا لا وده بيركب taxi ولا ده بيركب micro bus أظن إن في حاجات في الكلية أهم من كده بكتير ممكن نفكر فيها وإلي عنده وقت فاضي ومش عارف يعمل ايه يقعد يراقب الناس أنا اعرف إن كل واحد حر يعمل في نفسه إلي هو عيزه وفي الاخر ربنا الي بيحاسب وأظن للمره الثانيه إننا في كلية الحاسبات وتكنولوجيا المعولمات معندناش وقت فاضي عشان نعمل كده
بصراحه كاملة الموضوع مش عاجبني وياريت نتكلم في حاجه مفيدة عن كده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
منار محمود
Starting Member
Starting Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 7
العمر : 26
العمل/الترفيه : البرمجة وقراءة كتب في مجالات مختلفة
المزاج : مش حلو خالص
تاريخ التسجيل : 22/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: شباب سحرهم جو الكليه   الخميس 26 فبراير 2009 - 19:41

كل ثانيه في الدول الغربية بيظهر برنامج جديد

كل ثانية العالم بيتغير وكل ثانية الناس بتفكر في إختراعات وأجهزة جديدة بعد كل ده إحنا بنروح الكلية عشان نبص على الناس

ياريت نقدر إسم الكلية الي إحنا فيها ونحاول نحاااااااااااااااااول نعمل أى حاجه مفيدة عشان يكون لينا كيان ووجود بدل محنا بنبص على hand free

ياريت نسيب الناس في حلها ا ونخلينا في الي إحنا فيه ونحترم عقولنا عشان العالم يحترمنا وكل واحد فيكم رد على الموضوع رد من غير ميفكر

معقول عقولنا فاضية بالطريقة ده معقول مفيش حاجه تشغل عقلنا غير حاجه تافهة ذي كده
د
ياريت الي هيفكر بالطريقة ده الي (جايبانا لوراااااااااااااااا) يحول من الكلية الي إحنا فيها ويشوفله كلية تانيه عشان لازم نقدر الكلية الي إحنا فيها ونحاول بجد نتعلم صح ونعمل حاجه أو نحاول نعمل حاجه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Eng.Khal000da
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 361
العمر : 27
المزاج : meday2
تاريخ التسجيل : 13/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: شباب سحرهم جو الكليه   الخميس 26 فبراير 2009 - 19:48

موضوع مش بطال بس يابشمهندسة في طلاب وطلاب وبعدين في اكترهم مش علشان الفشخرة او الكول وما الكول عادي يعني ده واحد متعود انو كده ده واحد مثلا عايش برة وغير جو الي عايشين في مصر بس هوه ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.hawak.hooxs.com
forever
Active Member
Active Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 212
المزاج : يعنى شغال
تاريخ التسجيل : 09/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: شباب سحرهم جو الكليه   الخميس 26 فبراير 2009 - 19:56

شكرا لردك الصريح يا باشمهندسه
بس احب اقولك ان دى وجهات نظر واختلاف الاراء لايفسد للود قضيه

واحب اقولك كمان انى كلامى ده مش معناه انى ببص على حد او براقب حد لا التغير ده انا بحسه على اصحابى

واحب اقولك كمان انك يا ريت لما تخدى من الدول فى التغير تخدى فى الحاجات الحلوه مش الوحشه ( وانا عارفه انى دى حريه شخصيه ) بس دى نصيحه للى عايز
وياريت متذكريش كليه اداب او تجاره لان الناس الى فيها مش اقل مننا فى شى ولا هما معندهمش حاجات مهمه بالعكس ممكن تكون حاجتهم اهم مننا


وان كان على الوقت الفاضى الى فى كليتنا فهو موجود بالفعل

والعقليه الضعيفه فعلا هى العقليه الى بتحس ان كل الناس زباله وانها هى الى فى القمه وان كان على رد الباشمهندسين فدى حريه مش انتى برضه بتحترمى الحريات وبلاش نعيب فى حد او فى عقول حد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
منار محمود
Starting Member
Starting Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 7
العمر : 26
العمل/الترفيه : البرمجة وقراءة كتب في مجالات مختلفة
المزاج : مش حلو خالص
تاريخ التسجيل : 22/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: شباب سحرهم جو الكليه   الخميس 26 فبراير 2009 - 20:42

قبل أى حاجه مفيش أى كلية أحسن من الكلية الي إحنا فيها

ثانيا أنا مقدرة كل كلمة قولتها كويس ومسؤلة عنها لانها الصح والله يا بشمهندسة الوقت الفاضي الي بتقولي عليه هو مش موجود ده موجود عند الي عقولهم فاضية لان الي بيفكروا مش بيبصوا للتفهات ده


ومستحيل تيجي حقوق وتجارة واداب حاجه جنب الي الكلية إحنا فيها ده إذا كنتي مقدرة المكان الي إنتي فيه أما لوة كان غير كده ..............................................(إنتي حرة لأني حقيقي بحترم الحريات كويس أوي)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
forever
Active Member
Active Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 212
المزاج : يعنى شغال
تاريخ التسجيل : 09/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: شباب سحرهم جو الكليه   الخميس 26 فبراير 2009 - 20:51

اولا شكرا لردك يا باشمهندس خالد
ثانيا
انا عرفاكى كويس يا باشمهندسه منار لانك غنيه عن التعريف
وانتى الوحيده الى معجبكيش الموضوع
ومش عارفه ليه بتردى على موضوعى انا بس
وانا شايفه انك مش بتحترمى الحريات ولا حاجه
ودى وجهة نظر متزعليش منى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
TweeTy NoNo
Starting Member
Starting Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 52
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 23/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: شباب سحرهم جو الكليه   الخميس 26 فبراير 2009 - 21:01


والله انا شايفة ان منار بتتكلم في موضوع والموضوع الأصلي حاجة تانية خالص ...
اكيد احنا مش رايحين الكلية عشان نبص على الناس دى بيعمل ايه ودى لابس ايه ...
بس forever بتتكلم عن جو الكلية نفسه بصرف النظر احنا كلية ايه ولا فاضيين ولا لأ وفعلا عندها حق كل واحد كان نفسه في حاجة يعملها في الثانوي ومعرفش بيعملها في الكلية ، بس اكيد كل واحد حر في نفسه ، واكيد برده الواحد هيتغير من الجو الجديد بتاع الكلية بس الفرق بين واحد وواحد هيتغير في انهي اتجاه للصح ولا للغلط ............
وبعدين ماحدش قال ان في كلية احسن من كلية ، ممكن كل واحد يخلي من كليته احسن كلية حتى والله لو كان معهد ، بس ده بيبقى بالشغل بتاعه في الكلية ماحدش قال ان احنا احسن من بتوع أداب وتجارة .... لو حد داخلها وعارف هو بيعمل ايه ودخلها لهدف اكيد احنا مش احسن منه ،دى بالعكس هو احسن من اللي داخل حاسبات عشان كلية وخلاص ومجموعه هو اللي حدفه على هنا ...
وبعدين ان شاء الله مفيش حد عقله فاضي ولا حاجة و اكيد في الوقت الفاضي في الكلية وفي الوقت المليان ....

ياللا كفاية عليكوا كده بس بلاش التخبيط في بعض وبلاش نقول على حد ان احنا احسن منه ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
forever
Active Member
Active Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 212
المزاج : يعنى شغال
تاريخ التسجيل : 09/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: شباب سحرهم جو الكليه   الخميس 26 فبراير 2009 - 22:30

شكرا على كلامك اوى يا باشمهندسه tweety وبجد انتى قولتى الى انا كنت عايزه اقوله بالظبط بس مكنتش عارفه اوصله
lol! lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
منار محمود
Starting Member
Starting Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 7
العمر : 26
العمل/الترفيه : البرمجة وقراءة كتب في مجالات مختلفة
المزاج : مش حلو خالص
تاريخ التسجيل : 22/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: شباب سحرهم جو الكليه   الجمعة 27 فبراير 2009 - 9:18

خلاص بقيتوا كلكم صح وأنا الي غلط؟

أنا كل حاجه قولتها مقتنعة بيها ومقتنعة إنها الصح

يا بشمهندسة tweety الرد الي انا قولته كان في نفس موضوع المهندسة forever مخرجتش عنه ولا حاجه
يا ريت يا بشمهندسة forever تقوليلي عرفاني إذاي وياريت تعرفيني بنفسك عشان عيزه أعرفك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eslam elkoptan
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 264
العمر : 26
العمل/الترفيه : بحب الجيتار وبكتب شعر
المزاج : زي الفل
تاريخ التسجيل : 11/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: شباب سحرهم جو الكليه   الجمعة 27 فبراير 2009 - 12:39

يا جماعة احنا مش في حرب وكل واحد له رايه ومقتنع بيه يبقي مفيش حد يزعل من حد لاننا زمايل مش كده ولا ايه
صلوا علي النبي كده واهدوا شوية
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://dala37asebat.ahlamontada.net
deadlove
Active Member
Active Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 221
العمر : 26
المزاج : tmam
تاريخ التسجيل : 25/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: شباب سحرهم جو الكليه   الجمعة 27 فبراير 2009 - 14:10

ياجماع ياريت براحه شويه انتوا ليه بتكلموا بانفعال براحه خااااااااااااااااااااالص كلنا اخوااااااات هناااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
forever
Active Member
Active Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 212
المزاج : يعنى شغال
تاريخ التسجيل : 09/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: شباب سحرهم جو الكليه   الجمعة 27 فبراير 2009 - 18:29

انا عن نفسى يا جماعه مفيش حاجه والله انا برحب جدا براى الباشمهندسه منار
بس انا مش بحبها تتكلم عن الكليات التانيه بالاسلوب ده لانها كان ممكن يحصلها اى ظروف ( بعد الشر طبعا ) زتتدخل زيهم
احب اقول بس ان الناس الى فى الكليات التانيه مش اقل مننا فى حاجه بس الحظ مش معاهم بس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
TweeTy NoNo
Starting Member
Starting Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 52
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 23/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: شباب سحرهم جو الكليه   الجمعة 27 فبراير 2009 - 20:07

منار محمود كتب:
خلاص بقيتوا كلكم صح وأنا الي غلط؟

أنا كل حاجه قولتها مقتنعة بيها ومقتنعة إنها الصح

يا بشمهندسة tweety الرد الي انا قولته كان في نفس موضوع المهندسة forever مخرجتش عنه ولا حاجه


محدش قال ان انتي غلط ولا حاجة يا منار ، بس انتي قلتي رايك واحنا قلنا راينا ، يبقى خلاص مفيش مشكلة
واكيد انتي مقتنعة باللي انتي قولتيه واما ماكنتيش قولتيه أصلا

وبعدين اوك الرد اللي انتي قولتيه في نفس الموضوع ، ماشي
بس انا شايفة انه بعيد شوية على الفكرة الأصلية اللي الموضوع عليها

وخلاص اختلاف الراي لا يفسد للود قضية ( مع انه بيفسد ساعات كتير
Smile
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
منار محمود
Starting Member
Starting Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 7
العمر : 26
العمل/الترفيه : البرمجة وقراءة كتب في مجالات مختلفة
المزاج : مش حلو خالص
تاريخ التسجيل : 22/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: شباب سحرهم جو الكليه   الجمعة 27 فبراير 2009 - 21:16

خلاص يا جماعة حصل خير يا ريت تتكلموا براحه شوية أنا مش بحب العصبية والانفعال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Eng Hazem
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 441
العمر : 28
الموقع : Tanta
المزاج : Changing but very nice
تاريخ التسجيل : 25/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: شباب سحرهم جو الكليه   الجمعة 27 فبراير 2009 - 21:24

الموضوع اكتر من هايل يا باشمهندسه



انا عارف ان فى ناس كتير بتتغير

بس لازم نعرف
ليه حصل تغيــــــــــــــــر؟؟؟؟؟؟؟؟


كون ان واحد شاب عاوز يبقا كول دى عشان فى بنت فى دماغه وعاجباه وهى مش مديالو اهتمام

وفى اسباب كتير


بس فى ناسمتمسكه بكل حاجه هى متعوده عليها

ةبجد توبيك هايل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.zoma.ibda3.org
forever
Active Member
Active Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 212
المزاج : يعنى شغال
تاريخ التسجيل : 09/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: شباب سحرهم جو الكليه   الجمعة 27 فبراير 2009 - 21:42

شكرا لردك يا باشمهندس حازم
وعلى فكره يا باشمهندسه منار والله انتى ردك عاجبنى جدا
واحنا بنتكلم براحه ولو عيزانى امسح الموضوع عادى والله هستاذن الباشمهندس اسلام ويمسحه

اصل مش مستهله يا جماعه والله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eng.lolo
Active Member
Active Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 176
العمر : 26
العمل/الترفيه : مهندسة برمجة
المزاج : تقدر تقول بحب كل حاجة ماعدا الكمبيوتر
تاريخ التسجيل : 27/02/2009

مُساهمةموضوع: شباب سحرهم جو الكلية   السبت 28 فبراير 2009 - 15:56

مع انك يامنار صاحبتي بس انت غلطانة في رايك مع ان بردو المهندسة فور ايفر ماعندهاش حق في كل الكلام لان الاكل في المطاعم دا مجرد ترفية اما بالنسبة للكلام مابين الولاد والبنات صدقيني لسة في ناس محترمة كتير ومقدرة العادات والتقاليد وعلي فكرة مافيش مانع يبقي في كلام بين الولاد والبنات بس في حدود الادب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Damaged
Excellent Member
Excellent Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 341
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 29/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: شباب سحرهم جو الكليه   الأحد 1 مارس 2009 - 0:12

اولا يا باشمهندسة منار كل واحد ليه راي في مواضيعه و الكلام الي قالته كان صح بس طبعا مش كل الناس بتعمل كده علشان المظاهر بس ده رايها وكمان مفيش كلية احسن من التانية ومفيش حد احسن من التاني ومينفعش تقولي عن حد انه غبي او تقليلي من شان حد وبعدين انا اعرف الباشمهندسة ايمان وهي شخصية كويسة اخر حاجة اقولها ان ده مش اسلوب حوار واحدة في حاسبات عقليتها متفتحة وبتفكر زي محضرتك قولتي بس انا رافضة اسلوبك تمانا وياريت متزعليش لانها حريات في التعبير عن الراي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
tarek_pop
عضو مبدع
عضو مبدع
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 407
تاريخ التسجيل : 01/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: شباب سحرهم جو الكليه   الثلاثاء 3 مارس 2009 - 15:01

اولا انا رائي في الكلام ده انه مش مضبوط

لان كل واحد متعود علي حاجة ففي ناس متعودين من زمان انهم يكلمو بنات عادي وفي ناس بدات تتكلم مع البنات في الكلية فكل واحد حسب البيئة
والطريقة اللي كان عايش بيها

و بالنسبة للاكل في المطاعم فده شيء عادي ان الواحد ياكل مع اصحابه و ياكل اكل غير اكل البيت كل فترة كده

و بالنسبة للبس فالواحد اللي متوعد علي لبس مش هيفريه لانه مثلا متعود يجيب لبس معين في دماغه

و بالنسبة للهند فري ففي ناس هيا كدا من الاول مش بتجيبه منظرة

و بالنسبة للمكروباص ففي ناس متعودة انها تركب عربيات علطول بس العربية مش متوفرة فبتركب تاكسي لانها ما تعرفش تركب مكروبصات

او يكونو متعودين ان معاهم عربية بس العربية مش معاهم دلوقتي فبيركبو تاكسي ايه المشكلة بقا

و بالنسبة للانجليزي فده بسبب المواد اللي بناخدها كلها بالانجليزي

وده رائي في الموضوع وياريت ما اكونش زعلت حد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قالى الوداع قولتله قشطة
Starting Member
Starting Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 14
العمر : 26
الموقع : مصر ام الدنيا
العمل/الترفيه : الرسم بالرمل على الزجاج والموسيقى شغالة
المزاج : ضحك وهزار بس لما بقلب ياساتر عليه
تاريخ التسجيل : 27/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: شباب سحرهم جو الكليه   الخميس 5 مارس 2009 - 18:38

بصراحة الموضوع حلو وواقعىىىىىىىىىىىىىىىى جدا انا عن نفسى ما ببطلش كلام وتريقة على اللى رايح واللى جاى ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing اما بالنسبة للتغير ففعلا اللى عنده مبدا مبيغيرووووووووووووووووووووووووووووش واللى معندهوش كل يوم شغال بمبدا على ما الشحن يخلص بيفضى البطارية ويملها بمبدا جديد هههههههههههههههههههههههههههه تصوير بليغ والله Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Razz Razz Razz Razz Razz geek geek geek geek geek farao farao farao farao bounce bounce bounce Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing afro afro afro afro afro afro Very Happy Very Happy Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
forever
Active Member
Active Member
avatar

انثى
عدد الرسائل : 212
المزاج : يعنى شغال
تاريخ التسجيل : 09/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: شباب سحرهم جو الكليه   الخميس 5 مارس 2009 - 19:51

يا جماعه الموضوع اخد اكتر من حقه وفى الاول والاخر دى مجرد وجهة نظر
واختلاف الاراء لايفسد للود قضيه
الحاجات الى انا اتكلمت عنها انا عارفه انها عادى بس مش هتبقى عادى لو مكنتش فى حدود المعقول والادب
انا عن نفسى بكلم زمله ليا فى الكليه بس فى الحدود مش اكتر
انا بركب تاكسى بس فى وقت الحاجه مش على الفاضى والمليان
انا بسمع فى الهاند فرى بس ده لما يبقى الى جنبى مش عايز يسمع مش معلقاها فى رقبتى على طول ويمكن ميكنش عندى تليفون اصلا
والاكل فى المطاعم باكل بس مش ابقى راجعه البيت خلاص وهاكل انا واهلى على طربيزه واحده واروح اكل فى مطعم
وحاجات كتير متفهموش موضوعى غلط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
شباب سحرهم جو الكليه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
دلـــع حــــاسبات :: ¨°o.O ( أقسام فرق الحاسبات ) O.o°" :: `~'¤!||!¤'~`(( منتدى الفرقة الأولى ))`~'¤!||!¤'~`-
انتقل الى: