دلـــع حــــاسبات
دلـــع حــــاسبات
دلـــع حــــاسبات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدي ده خاص بطلبة حاسبات ومعلومات جامعة المنوفية بشبين الكوم وده هيبقي عليه كل حاجة خاصة بالدراسة في الكلية دي وخاصة الفرقة الاولي

semsemالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟

عضو شقي
sorsarh
lovely& lolo
nagiz
محمد القرشى
eng.lolo
mem
sandra
braveheart
Eng_Bosy
14 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Eng_Bosy
Active Member
Active Member
Eng_Bosy

انثى
العمل/الترفيه : طالبه فى الفرقه الاولى،بحب الغناءو العزف وقرأة القصص القصيره
المزاج : قلقانه جدا بسبب النتيجة ربناااا يستر

اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟   اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟ Icon_minitimeالسبت 30 مايو 2009 - 19:25

ردا على موضوع البشمهندس محمد القرشى (لو عايز تنجع فى الاحصا)انا شايفه ان ده احتمال ضعيف
انا من رايى الامتحان كان صعب وطويل وامووووت واعرف السؤال التانى ده الدكتور جايبه منين بالظبط لدرجة انى شكيت ان الامتحان ده غلط وانه بتاع الفرقه التانيه ونزل لنا غلط .انا بس زعلانه ان المادة دى كنا مزاكرنها كويس وضامنين فيها تقدير كويس. اومال هنعمل اييه فى باقى المواد اللى احنا ضايعين فيها؟؟؟!!!! (سؤال تطرح نفسه) انا عاوزه اعرف انتوا رايكواا اييه فى الامتحاان؟ Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
braveheart
عضو ملكــــــى
عضو ملكــــــى
braveheart

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟   اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟ Icon_minitimeالسبت 30 مايو 2009 - 19:44

بصي يا بوسي انا مقدرش اقول غير حسبي الله ونعم الوكيل

بس كل اللي مزعلني اني تعبت جامد للماده ومقصرتش فيها وحفظت القوانين وعملت كل حاجه وفي الاخر تعبي راح على الفاضي

المشكله فعلا ان الماده اللي احنا كنا واثقين فيها جت كده امال المواد الصعبه بجد حنعمل فيها ايييييييييييييييييييه؟

بجد حراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
sandra
Starting Member
Starting Member

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟   اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟ Icon_minitimeالسبت 30 مايو 2009 - 19:54

والله بجد يا بوسى انا بجد مش عارفه اقول ايه شكلها كده الواحد ميزاكرش علشان كده كده الواحد بيدخل الامتحان مبيحلش فى كليتنا دى
ولا اقولك الواحد يعمل الى عليه ويسيب الباقى على ربنا وان الاه لا يضيع اجر من احسن عملا cheers

عدل سابقا من قبل sandra في الثلاثاء 2 يونيو 2009 - 23:26 عدل 7 مرات
mem
عضو مبدع
عضو مبدع
mem

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟   اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟ Icon_minitimeالسبت 30 مايو 2009 - 21:17

انا مش لاقى كلام غير ده

braveheart
عضو ملكــــــى
عضو ملكــــــى
braveheart

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟   اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟ Icon_minitimeالسبت 30 مايو 2009 - 21:26

جااااااااااااامد الفيديو جاااااااااااااي في وقته بصراااااااحه

بس على فكره اللي مغني الاغنيه ديه اسمه محمد رحيم
mem
عضو مبدع
عضو مبدع
mem

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟   اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟ Icon_minitimeالسبت 30 مايو 2009 - 21:30

تامر عاشور يا طب اناديك بايه

اذا اردت شيئا بشدة فاطلق سراحه..فإن عاد اليك فهو ملك لك إلي الأبد و ان لم يعد فهو لم يكن لك من البداية
eng.lolo
Active Member
Active Member
eng.lolo

انثى
العمل/الترفيه : مهندسة برمجة
المزاج : تقدر تقول بحب كل حاجة ماعدا الكمبيوتر

مُساهمةموضوع: رد: اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟   اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟ Icon_minitimeالسبت 30 مايو 2009 - 23:58

ههههههههههههههههههههههه
انا اللي غايظني ان الدح اللي احنا دحناة امبارح كلة راح عالارض لان حتي المسائل القليلة اللي انا كنت اعرفها مالحقتش اكملها
ماتخافوش ياجماعة كلة بيعدي
محمد القرشى
Starting Member
Starting Member
محمد القرشى

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟   اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟ Icon_minitimeالأحد 31 مايو 2009 - 0:01

والله حرام بجد اللى حصل كل سنه بيبقا الامتحان من الكتاب وانا منمتش خالص
وقعدت ازاكر الامثله وقولت كلو تمام روحت الامتحان اكنى مرحتش بس احساس وحش اوى لما تزاكر حاجه كويس ومتعرفش تحل بجد حاجه تنقط او تشل ولتانى مره كمان كدا بجد حرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
Eng_Bosy
Active Member
Active Member
Eng_Bosy

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟   اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟ Icon_minitimeالأحد 31 مايو 2009 - 0:15

اولا شكرا يا جماعه على ردوركم
ثانيا الحمد لله انى مش لوحدى اللى حست ان الامتحان كان وحش
ثالثا يا رب نعدى من المادة دى على خير اصل اللى حصل حصل والحمد لله على كل حاجة
nagiz
عضو ملكــــــى
عضو ملكــــــى
nagiz

ذكر
العمل/الترفيه : عاطل بعيد عنك
المزاج : cool

مُساهمةموضوع: رد: اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟   اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟ Icon_minitimeالأحد 31 مايو 2009 - 5:14

والله حراااااااااااام
انا كنت هعيط والله
وحسيت انى جالى حاله عصبيه فى اللجنه
بجد لما شفت السؤال التانى حسيت ان دماغى حصلها حاجه والقوانين كلها دخلت فى بعضها
ومحلتش حاجه بعديه
يعنى مش حلييت غير السؤال الاول بس دا لو كان صح اساسا

والمصيبه انى كنت باخد فيها كورس وكنت فاهمها
وحليت امتحان لوحدى قبل الامتحان بيوم
وقولت اشطه انا هظبط

انا اتظبط مش ظبط

ربنا يستر على الباقى
بجد لو الفزياء هتبقى كدا هيا كمان انا ممكن مجيش امتحانات المواد اللى بعديها
https://www.facebook.com/nagiz.ahmed
lovely& lolo
Active Member
Active Member
lovely& lolo

انثى
العمل/الترفيه : بحب الرسم

مُساهمةموضوع: رد: اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟   اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟ Icon_minitimeالأحد 31 مايو 2009 - 8:49

بجد اللى بيحصل دة حرام بجد اية الامتحان دة هو لية بيعملو فيناكدة مش كفاية الى حصل فى الثانوية
والغريب أن لما تيجى تسأل حد أكبر منك يقولك أمتحان الاحصاء دةبيبقى من الكتاب بس واضح فعلا انة من الكتاب
لما المادة اللى تقريبا واثقين منها وحصل فيها كدة أمال باقى المواد هتبقى شكلها عامل أزاى ربنا يستر Mad
sorsarh
Active Member
Active Member
sorsarh

انثى
العمل/الترفيه : احب الموسيقي و كرة القدم
المزاج : تمام

مُساهمةموضوع: رد: اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟   اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟ Icon_minitimeالأحد 31 مايو 2009 - 10:00

Eng_Bosy كتب:
ردا على موضوع البشمهندس محمد القرشى (لو عايز تنجع فى الاحصا)انا شايفه ان ده احتمال ضعيف
انى شكيت ان الامتحان ده غلط وانه بتاع الفرقه التانيه ونزل لنا غلط .انا بس زعلانه ان المادة دى كنا مزاكرنها كويس وضامنين فيها تقدير كويس. اومال هنعمل اييه فى باقى المواد اللى احنا ضايعين فيها؟؟؟!!!! (سؤال تطرح نفسه) انا عاوزه اعرف انتوا Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
عضو شقي
Starting Member
Starting Member
عضو شقي

انثى
العمل/الترفيه : الاهلي
المزاج : عال

مُساهمةموضوع: رد: اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟   اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟ Icon_minitimeالأحد 31 مايو 2009 - 11:45

هو فعلا نوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو كومنت
روميو &جوليت
عضو فضى
عضو فضى
روميو &جوليت

انثى
العمل/الترفيه : مبرمجه قد الدنيا
المزاج : رايق الى حد ما

مُساهمةموضوع: رد: اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟   اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟ Icon_minitimeالأحد 31 مايو 2009 - 12:09

مفيش فى ايدى حاجه غير ان انا اقول حسبى الله ونعم الوكيل
وان الله لا يضيع اجر من احسن عملا
وربنا يستر فى باقى المواد

Sad
khaled Engineer
Excellent Member
Excellent Member
khaled Engineer

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟   اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟ Icon_minitimeالأحد 31 مايو 2009 - 18:57

بجد فعلا خسارة انى الواحد زاكر اساسا فى المادة دى
وانا بصراحة كنت مهمل جدا للمادة طول السنة ومش بحضر لا محاضرات ولا سكاشن واعمال السنه معايا زى النيله على اساس ان الفاينل هيظبط كل حاجة وزاكرت على انى هقفل الامتحان
واديها عكت فوق دماغى

على فكرة الامتحان دة انا شايف ان مش دكتور محى اللى حطه
ممكن يكون دكتور وائل لو تلاحظوا اساسا ان الورقة مافيهاش اسم الدكتور اللى حاطط الامتحان
والدكتور اللى حاطط الامتحان اكيد ماعندوش خلفيه باللى احنا خدناه
لان دكتور محى عارف كويس ان الشبترين السابع والتامن احنا لسه واخدينهم
ومش معقول كان يركز عليهم اوى كدة
desha
Active Member
Active Member
desha

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟   اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟ Icon_minitimeالأحد 31 مايو 2009 - 23:45

اظن ان الدفعة بتاعتنا متعودة وعلى راى (عادل امام) " متعودااااااااااااااا دايمااااااااااااااااااااااا"
Eng_Bosy
Active Member
Active Member
Eng_Bosy

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟   اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟ Icon_minitimeالإثنين 1 يونيو 2009 - 19:55

ده انتوا شكلكوا على اخركواا واللهى احنا دفعة عسل
لا ولسه لما تطلعوا من امتحان الفيزيا
على العموم ربنا يستر
Eng.Ahmad
Active Member
Active Member
Eng.Ahmad

ذكر
العمل/الترفيه : الكمبيوتر
المزاج : ليسا عايش!!!

مُساهمةموضوع: رد: اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟   اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء 2 يونيو 2009 - 14:37

احصاء ايه اللي كانت صعبه بلاش كلام فارغ انت و هيا...................

اسمعو انا مبقولش كده علشان المتحان فعليا كان سهل بس كان بصراحه محتاج تركيز ليس الا و على فكرة البشمهندس خالد عند حق و الله اعلم مش الدكتور محي اللي حط الامتحان و على فكرة ده مش عذر لينا على ان احنا نلخبط و صدقوني مش انتا و لا انتي و لا انا بس اللي لخبطنا كل واحد فيينا حل و خلاص و انتهى الموضوع سيبوها على الله فربنا سبحانه و تعالى مسبب الاسباب و محدش عارف...... و بعديين لو الناس معرفتش تحل ده مش ذنب الدكتور محي الراجل ده انا شايف انو عمل الواجب اللي عليه و زياده و انا مبقولش كده مدح اقسم بالله و الله مبقول كده مدح...
بس انا شايف انا الرجل ده تعب معانا.... هوا و كل المعيدين اللي بيوجعو قلبهم معاكم في الساكشن المفروض تحسو بيهم مش تضغطو عليهم اكتر و الامتحان كان كا اللي محتاجو و شوية تركيز و تفكير وز احنا للاسف مبنفكرش!!!!
http://www.FortMinor.com
braveheart
عضو ملكــــــى
عضو ملكــــــى
braveheart

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟   اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء 2 يونيو 2009 - 15:18

حضرتك جبتهخها وبصراحه احنا فعلا مش بنفكر عاملين حسابناان في شكل معين للاسئله في الامتحان حيجي عليه ولما اتغير كلنا تفكيرنا اتشل

مش عارفه ليه المفروض التفكير يكون بالمنظر ده في الكليات النظريه مش في كليتنا

بس انا حاسه ان العيب مش فينا انا حاسه ان التعليبم المصلري هوه اللي مش بيعلمنا نفكر او نبحث للاسف اتعودنا على الصم فقط

بس اخر حاجه عايزه اقولها ان الامتحان كان طويل ودي حاجه مينفعش تنكرها وعلى فكره الموضوع ده سببلي مشكله لاني كنت سايبه مسائل في النصف وكمان عقبال ما وصلت للمسائل السهله اللي انا عارفاها كان الوقت خلص وملحقتش احل اللي انا عارفهوعلى فكره مدام الدكتور جاب الامتحان بالمنظر ده يباه هوه كان مضايق مننا عشان محدش كان بيهتم بمحاضراته وحب يطلعه علينا

وفكرة ان دكتور تاني هوه اللي حط الامتحان نوعا ما مستحيله لان معروف ان مفيش حد بيحط امتحان الماده غير الدكتور اللي بيديها

اييه رايكوا فى امتحان الاحصااااااااا؟؟اكيد نووو كومنت صح؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» امتحان الفزياء كان جاااااااااااامد
» نسخة من امتحان اللغة العربية من عام 2010