دلـــع حــــاسبات
دلـــع حــــاسبات
دلـــع حــــاسبات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدي ده خاص بطلبة حاسبات ومعلومات جامعة المنوفية بشبين الكوم وده هيبقي عليه كل حاجة خاصة بالدراسة في الكلية دي وخاصة الفرقة الاولي

semsemالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الفيزياء...................طلب مهم

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
braveheart
عضو ملكــــــى
عضو ملكــــــى
braveheart

انثى

الفيزياء...................طلب مهم Empty
مُساهمةموضوع: الفيزياء...................طلب مهم   الفيزياء...................طلب مهم Icon_minitimeالسبت 4 أبريل 2009 - 22:07

يا باشمهندسين ياريت اللي بيعرف يكتب كويس ورا دكتور كامل يقول وينزل محاضراته في مكتبة الحرمين لاني فعلا محتاجه الفيزياء ضروري

وياريت اللي حينزلها يبلغ بميعاد تنزيلها في المكتبه زي ما حصل في الرياضه
Computer_Hacker
Starting Member
Starting Member
Computer_Hacker

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الفيزياء...................طلب مهم   الفيزياء...................طلب مهم Icon_minitimeالسبت 4 أبريل 2009 - 22:15

انا معايا حاجه فى الفيزيا ممكن تفيد حضرتك زى متقولى ترجمه للكتاب بالعربى وشرح فى منتهى الجمال للتجارب الى عليكى وبزياده وتعريفات للمعانى الى علينا فى المنهج وهو بصراحه جميل جدا وحضرتك ممكن تترجمى اى حاجه للانجليزى بعد كده فى ثوانى بس المهم ان حضرتك تفهمى منه
braveheart
عضو ملكــــــى
عضو ملكــــــى
braveheart

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الفيزياء...................طلب مهم   الفيزياء...................طلب مهم Icon_minitimeالسبت 4 أبريل 2009 - 22:26

طيب ياريت حضرتك تقولي على الحاجه ديه بسرعه لان انا مش عارفه حاجه خالص في الفيزياء وبعدين ايه هيه الحاجه ديه اصلا وزاي اجيبها

وانا بشكرك جدايا باشمهندس انك بتحاول تساعدنا لان مش انا لوحدي اللي مش عارفه اعمل ايه في الفيزياء ده في كتير

الفيزياء...................طلب مهم
صفحة 1 من اصل 1